Anbefalte innlegg

Hei,

Skal til og bytte clutch da denne har startet og slure...: faint :

Kom inn på tanken og montere et lettere svinghjul når man først hadde nede girkassen :)

er dette og få kjøpt? og har noen erfaringer med lettere svinghjul på S4 AAN?: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har gjort dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Gundersen monterte alu svinghjul på sin AAN (rettere sagt, jeg skrudde det på for ham), og det var veldig lett i forhold til stål-hjulet. Jeg husker desverre ikke hva fabrikat det var...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei.. men ble det mye forskjell? regner med den ble litt mere "kvass" ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si da det ble gjort en del mere enn bare å bytte svinghjul. Trond kan vel kanskje svare bedre på dette enn meg, tross alt hans bil, og han som er vant med å kjøre den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, kanskje det ja :) er han her inne på forumet? kanskje han husker fabrikant åsså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, han er her han også, så han ser vel denne tråden, eller så kan du sende ham en PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, mitt navn, fysjomfei..

Spec alu svinghjul ja.. Gjorde det jeg og, som du, i samme slengen som alt foran var ute :P Vassere, hmm, vanskelig å si, som Per nevner gjorde jeg så mye, så det ble totalt sett hvassere ja :) Har faktisk glemt å ruse opp bilen ved siden av en med org svinghjul, ergrelig, pappa har lik bil, men jeg mangler sveis av DP etter sprekt grenrør og bytte, så får ikke sjekket "motorspoolup" før alt er sammen igjen :) Ville gjort det igjen jeg da, så man har gjort det :P hehe..

Og ja, Per skrudde det fysisk på :) Har litt nerver for de fingjengene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja.. Finnes vell mange som heter Trond? ;)

Men hvor fikk du tak i dette svinghjulet?

tenkte å sjekke pris osv, og bytte dette samtidig som jeg bytter clutch... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja.. Finnes vell mange som heter Trond? ;)

Ikke så mange som heter Trond Gundersen da vel?: klø :: dum :

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åi, fikk ikke med meg at etternavnet var nevnt :o

:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med Veloxtuning??

Vet han leverer spec clutch, og synes å huske at han har/skaffer svinghjul som kan bytte plass med det tunge 2delte som er originalt på AAN...

Men jeg finner han ikke når jeg prøver å søke etter firmaet velox...:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisnivået på Velox gjør at jeg ikke ville anbefale å handle der. Kjøp direkte fra USA, det blir mye billigere, selv med frakt og full mva. 034 Motorsport, f. eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisnivået på Velox gjør at jeg ikke ville anbefale å handle der. Kjøp direkte fra USA, det blir mye billigere, selv med frakt og full mva. 034 Motorsport, f. eks.

Det har du helt rett i, men med tanke på garanti osv kan det være greit å handle i norge.

Mulig Paul vet mer om hvordan det fungerer, eller skaffer, han har vel forhandlerstatus for 034MS??

Protrim fører vel også SPEC, men har ikke på lager så vidt jeg vet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pappa har lik bil, men jeg mangler sveis av DP etter sprekt grenrør og bytte, så får ikke sjekket "motorspoolup" før alt er sammen igjen :)

Husk på at han har handicap-gir, og at det kan påvirke turtallet pga converteren etc...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at han har handicap-gir, og at det kan påvirke turtallet pga converteren etc...

Hehe, sant det.. Skal nevne handikappet, da ligger han vel klar med børsa neste gang du kommer :P Han -elsker- agregatet sitt :P

Jeg handlet svinghjulet mitt gjennom ES tuning ja.. Vet ikke heelt hva jeg gav for jeg handlet clutch (trykkplate/lamell-sachs) svinghjul og dyser i samme slengen.. Så fikk jeg det raskt, for han hadde det inne, det har litt å si når man haster det fant jeg ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.