#1 Skrevet August 14, 2007 sitter her å lurer på om eg skal kjøpe meg nye felger til coupen min. men skal på med ur-skjermer snart og da lurer eg på hvilket et som passer bra for å fylle ut hjulbuene, med for eks, compomotive mo 5 8*17? kjører orgnialt hjuloppheng fra coupe quattro. takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2007 bumper denne jeg...... noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 Nå sitter muligens selve navet lengre ut på urq fra fabrikk, uten at jeg vet det sikkert, men 8,5x17 ET30 med 215/40 eller 45 dekk burde få plass. Det blir trangt, men går. 235 blir litt for bredt, det har jeg prøvd...sporer voldsomt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2007 Nå sitter muligens selve navet lengre ut på urq fra fabrikk, uten at jeg vet det sikkert, men 8,5x17 ET30 med 215/40 eller 45 dekk burde få plass. Det blir trangt, men går. 235 blir litt for bredt, det har jeg prøvd...sporer voldsomt også ok. så 8*17 ET30 215/40-17 skal fylle akkuratt ut til hjulbuen uten at det subber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...