#1 Skrevet August 14, 2007 Ringte nettopp autopower for å bestille meg nye foringer til min 91 s2 coupe, men for å få bestillt disse så må dem vite dimensjonen på foringene i alle bærearmer og diameter på foring på stabstag forran.. fordi det finnes 3 forskjellig størrelser til samme bil/årsmodell: klø : Ble hver enkelt s2 coupe med årsmodell 1991 lever med forskjellige størrelser på foringene? nå skjønner jeg fint lite her.....det kan vel ikke være mulìg?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2007 Foran er det forskjell om du har pressa eller støpte bærearmer, men det er garantert støpte armer foran, har aldri hørt/sett noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2007 Foran er det forskjell om du har pressa eller støpte bærearmer, men det er garantert støpte armer foran, har aldri hørt/sett noe annet Jeg har pressa bærearmer all over.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2007 men hvorfor er 91 mod levert med to forskjellige a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2007 Jeg har pressa bærearmer all over.. Mvh Mente detvar forbeholdt coupe quattro jeg. Noen andre med pressa foran her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2007 jeg har forresten pressa rundt om jeg også hvis det er av interesse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...