#1 Skrevet August 20, 2004 Lurer litt angående pluggbytte på bilen min. Hadde de opp for å se på de, og da var senter elektroden ganske tynn i spissen, samme var den elektroden som går til jord. Har sett på platina plugger fra NGK, og de har igge den tynne elektroden til jord. Er pluggene mine slitne og klare for bytting? Hva er intervallen på bytte? Skal vel helst ha bosch disse motorene eller? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2004 På de Bosch-pluggene jeg har sett er elektrodene helt tynne ytterst, begge to.. Ikke tykke helt ut som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2004 Oki.. da trengs de vel ikke å byttes da.. er jo dyrt å bytte de, en høvding. Får se om jeg tar det seinere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2004 Iflg. "familiealbumet", så skal 3B motoren ha kun Bosch F5DP0R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2004 Når jeg skulle bytte plugger på min S4 (som ble stjålet) fikk jeg opplyst at platinapluggene kunne jeg kjøre minst 90 000 km på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2004 Bosch F3CS (mener de heter det hvis jeg ikke husker helt feil.. Absolutt de beste pluggene å kjøre på både for VAG og cosworth.. Og sikkert også en haug andre biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2004 Jeg har og hørt Bosch F5DP0R, men disse som Roy nevner, Bosch F3CS, er dette en nyere og bedre plugg? 90 000 syns jeg var mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2004 KRB- trading har disse pluggene til 75 kr pr stk +mva. Fikk oppgitt at disse pluggene skal klare fra 90 000 - 120 000 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2004 oki.. da får jeg prøve der.. takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2004 Hvordan er kvaliteten på NGK pluggene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...