#26 Skrevet September 4, 2007 Imponerende samling, ja! Lars: Ja, det var jo en 'lei' utsikt der du bor! Hmm.. Pappa: '00 WMB 523touring/ '93 Pug 605 SRti/ '85 Scorpio 2.8 Ghia (så og si strøken!) (ingen mamma) Søs: '02 Honda CRV Konemor: '96 Audi Cabrio Meg: '92 S4 2.2t/ '83 Toy Celica Supra 2.8i (egentlig fatters..)/ '67 Toy Crown 2000 Special Hehe.. Sliter og sliter, det er nå bare Audiene som står jevnlig, da! Kjekt å ha en japse å ty til da! Fatter har vel hatt omtrent alle mulige biler, men det nærmeste VAG han har kommet, er vel enten bobla jeg og syrran hadde som førstebil, eller evt. Horch'en han hadde rett etter krigen.. (ikke vietnam, korea eller gulfkrigen jeg snakker om.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 6, 2007 du køyrde vekk 240`en når det var bildetaking ja Hehe.. er min mor som kjører goførti! Kjøpte den ny i 86, og kjørt over 380t km siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...