#1 Skrevet August 14, 2007 Holder på å lager former på glassfiberdørene mine, så hvis noen av dere som er ute etter å lette coupe`n deres litt kan jeg støype opp noen ekstra dører.... Har også former på andre karroserideler, panser, bakluke, bakfanger og frontfanger.. Prisen vil bli rundt 3000-3500,- pr dør Hvis noen er int. send pm, mail eller sms. Kontaktinfo Petter Øistad TLF 92424015 Email petter1101_85@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2007 kommer ann på priser..er mest pass dør som er intresant.. man får ikke kjøre på noen bane om fører døren er plastik..og vil neppe krokke med dette på veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2007 kommer ann på priser..er mest pass dør som er intresant.. man får ikke kjøre på noen bane om fører døren er plastik..og vil neppe krokke med dette på veien... Hvem finner ut det? Og er det en regel? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2007 Tror ikke det er en regel som sier det, men jeg veit at i bakkeløp får man ikke ha førerdøra i glassfiber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2007 Prisen kommer til å bli rundt 3000-3500,- pr stk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2007 kan du støpe en orginal frontfanger i glassfiber? evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2007 kan du støpe en orginal frontfanger i glassfiber? evt pris? Skal sjekke opp litt har ikke den orginale frontfangeren men jeg kan se hva jeg får til.. Her er bilder av de delene jeg har foreløpig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2007 Skal sjekke opp litt har ikke den orginale frontfangeren men jeg kan se hva jeg får til.. supert;) men er ikke alle bakluker til s2 i glassfiber? det er i allefall min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2007 supert;) men er ikke alle bakluker til s2 i glassfiber? det er i allefall min... Hele luka er ikke i glassfiber,bare deler av den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2007 Hele luka er ikke i glassfiber,bare deler av den;) Som sagt her så er ikke hele bakluka i glassfiber nei, det er også lagt inn no stålforsterkninger tror jeg... Har prøvd å løfte orginal bakluke og den andre jeg har, vekt forskjellen er veldig merkbar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2007 Hele luka er ikke i glassfiber,bare deler av den;) sånn og forstå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2007 Har snakka en del med frode jørgensen om hva vekta blir på s2 min, og han mente at den ville havne på rundt 1000 kg.. Nå skal det jo sies at prosjektet mitt innebærer ekstrem letting av alt som går an... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 15, 2007 Mangler bare taket i glassfiber da Petter, kanskje du kommer under 1000kg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2007 Mangler bare taket i glassfiber da Petter, kanskje du kommer under 1000kg;) Bare vent, gi meg litt tid..... :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2007 hehe, får se hvem i klubben som blir først da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 15, 2007 hehe, får se hvem i klubben som blir først da;) Ja, tiden vil vise... Har noen drømmeplaner som innebærer rørramme konstruksjon og andre go saker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 15, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil har en kompis pratet med Barbakken anngående lignende prosjekt, mente det skulle gå an;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 15, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil har en kompis pratet med Barbakken anngående lignende prosjekt, mente det skulle gå an;) Alt går an, bare å bruke nok penger og tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 21, 2007 Ingen som har lyst på lette glassfiberdører til sin tunge s2? hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2007 Grunnen til at noen arrangører i motorsport ikke tillater glassfiber etc er pga kostnadene! i STCC for eksempel er dette forbudt, mens i VLN serien på Nürburgring Nordschleife er dette tillat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 23, 2007 hehe.. coupen te dama veier 1100 kg. men det er jo bare en 2 ltr motor uten quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 24, 2007 pris på panser? går det ann å få enten uten luftinntakene eller en annen type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 24, 2007 pris på panser? går det ann å få enten uten luftinntakene eller en annen type? Går ikke an å få ett annet panser desverre, har kun mulighet til å skaffe det me luftinntak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 2, 2007 hvor mye for panseret? støper du i carbon oxo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...