Trøbbel med Chippa A4 1,8T

Anbefalte innlegg

Hei!

Har litt trøbbel med min chippa A4 1,8t ette chipping og forsåvidt før og var det slik....... når eg drar på med bilen drar den ujemt......... drar på... dauuer av drara på...... slik driver den på.... ka kan dette vere?

N75?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har litt trøbbel med min chippa A4 1,8t ette chipping og forsåvidt før og var det slik....... når eg drar på med bilen drar den ujemt......... drar på... dauuer av drara på...... slik driver den på.... ka kan dette vere?

N75?

N75 og lekkasje i trykkslangene er vel kanskje det du kan begynne med.. Evt lese ut feilkoder om du har tilgang på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåken som har dele nr til n75 ventilane???? var på møller i dag.... dei satt so nåken grønne tullinga når eg spørte.

Bilen er en 95 Audi A4 1,8t chippa. og boost controller.

Då vill eg prøve å bytte N75 ventil, men so finst det jo N75 N75H N75j

som eg veit om. KAs vill folket anbefale å bytte til? og nåken som har Dele nr på desse forskjellige ventilane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen din er utstyrt med boost controller er vel ikke N-75 aktiv uansett. Eller tenkte du å bytte tilbake til N-75?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja tenke å bytte tilbake til N75 for å slippe boost.

Men so var det å velge rett ventil..... vilken burde eg velge???? event dele nr slik at ha der grønne nede på møller sleppe å leite gjennom heile delelageret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter sigende er N-75 den originale, J-ventilen skal tåle høyere trykk og H-ventilen gi litt høyere trykk. Om dette stemmer veit jeg ikke 100%

Om du leiter litt frem og tilbake i eksisterende tråder om N-75 tror jeg du finner delenr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.