#1 Skrevet August 14, 2007 Hei.. Har byttet til Carbon i bilen, endelig Meeen, hvordan i alle dager løsner man den til venstre av de to på passasjersiden? Det er airbag her, og jeg kan se patenten er mutter på skrue fra lista, men jeg kommer ikke til, har forsøkt å løsne airbaguniten også, uten hell.. Må være noen som har klort med dette før, vil så gjerne bytte denne og liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 Hmm, dette har vel noen vært borti vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Hallo det er ikke fint uten dekselet byttet.. Kanskje en litt sær ting, men jeg vet det er mange her inne som har ønsket å bytte disse, kanskje ikke noen har gjort det på S6/A6 med airbag enda? Hmmm Ingen som kjenner noen som har byttet de heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2007 Dramaskrik Bump igjen.. Dere skjønner hvilken list jeg mener? Den man ofte har i tre, og ønsker seg i carbon, der skillet går under dashbordet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...