#1 Skrevet August 20, 2004 Da er vogna dratt med ny eier..sukk.. Poster noen bilder tatt ikveld. Blir nok å treffe denne på treff,nemlig fått han på tanken til VACN medlem!! 8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2004 ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2004 Alltid synd å se gliset fyke avsted.... Blir det ny bil eller blir det 200 for alle penga..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2004 ja det er trist..men men. Blir nok 200 for alle penga. Går ganske mye til leilighet nå. Blir nok millionær i minus... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2004 ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2004 Skulle selge kjerra mi i dag jeg og.... Men etter mye om og men så fikk jeg sms om at kjerra var for sprek.. Faren til guttungen tillot det ikke.... Makan... Er jo bare en gammal Golf 2 16V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Leif Egil Solberg Skulle selge kjerra mi i dag jeg og.... Men etter mye om og men så fikk jeg sms om at kjerra var for sprek.. Faren til guttungen tillot det ikke.... Makan... Er jo bare en gammal Golf 2 16V hmm..såpass ja! Får ha lykke til med videre salg værtfall!! Den riktige kjøper dukker nok opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Blir nok 200 for alle penga. Går ganske mye til leilighet nå. Blir nok millionær i minus... Hey, da er vi hvertfall 2 som er i minus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Hey, da er vi hvertfall 2 som er i minus hehe..joda! 8) Er vel greit å ha litt ekstra cash når en skal ha hus/leilighet. Leilighet er vel en bedre investering enn bil..men noe så kjedelig å kvitte seg med dem. jaja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2004 Huff for en flott bil.. Virkelig synd at du har solgt den. Håper den nye eieren tar godt vare på den.. Et syn for øya.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Bjørnulf Solberg Huff for en flott bil.. Virkelig synd at du har solgt den. Håper den nye eieren tar godt vare på den.. Et syn for øya.. Takker Bjørnulf! Ja bilen blir godt tatt vare på,en vw-audi freak har tatt over..8) Fått mange henvendelser i Bodø siste mnd. Så får heldigvis se den masse da kjøperen bor her. Blir nok VACN medlem om ikke så lenge.. 8) Hvordan går det med G60'n din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Takker Bjørnulf! Ja bilen blir godt tatt vare på,en vw-audi freak har tatt over..8) Fått mange henvendelser i Bodø siste mnd. Så får heldigvis se den masse da kjøperen bor her. Blir nok VACN medlem om ikke så lenge.. 8) Hvordan går det med G60'n din da? Høres bra ut. Bare og kakke han litt på fingrene hvis du ser han blir slurvete med bilen.. G60'n står med litt demontert motor. Venter på topp pakning. Rekker nok desverre ikke ACR Får se om man kanskje rekke noe annet og dra på. Skal vente på chip og få motoren oppjustert så regner med at jeg blir og beholde bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Leif Egil Solberg Skulle selge kjerra mi i dag jeg og.... Men etter mye om og men så fikk jeg sms om at kjerra var for sprek.. Faren til guttungen tillot det ikke.... Makan... Er jo bare en gammal Golf 2 16V Kan jo høre om dem vil ha en G60 istede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Bjørnulf Solberg Får se om man kanskje rekke noe annet og dra på. Skal vente på chip og få motoren oppjustert så regner med at jeg blir og beholde bilen. Høres meget bra ut! Blir Acr på meg,noe samkjøring fra Bodø regner jeg med. Ja G60'n er er drøm når alt er på stell!! Skal rengjøre lmm idag..se om det fungerer litt bedre på audi'n. 8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Bjørnulf Solberg Kan jo høre om dem vil ha en G60 istede.. Håhåh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...