#1 Skrevet August 14, 2007 Jeg vurderer å bytte skrulokale. Det har blitt så trangt der jeg holder til nå. Om noen vet om et lokale til leie så si fra. Hvor som helts i Ålesund og litt område rundt. Vi er 2 -3 som trenger plass, mest trolig bare to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 Henger meg på denne her... skulle også hatt en plass å både skru, og der jeg kunne oppbevare et par biler og noe deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 Henger meg på denne her... skulle også hatt en plass å både skru, og der jeg kunne oppbevare et par biler og noe deler... Du har ikke funnet noe du heller? Ingen som vet om..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2007 dårlig med det gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...