spm om motorsykkel spjellhus (TB)

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg kjøper en rekke (4stk) TB fra en MC, de måler 42mm innvendig og passer egentlig størrelse messig perfekt til en konvertering på bilmotor

men dysene.. regner ikke med at de fra mc er brukanes pga kubikk forskjellen.

er det noen mc gurur som veit om dyser fra vanlig bil passer over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssn motor skal du ha disse på? er disse fra f.eks en 1300ccm motor så passer di godt til en 1,6 liter motor..gir ganske mye suppe.. men du bør jo få tak på oversize dyser og brosche opp og måle deg frem selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssn motor skal du ha disse på? er disse fra f.eks en 1300ccm motor så passer di godt til en 1,6 liter motor..gir ganske mye suppe.. men du bør jo få tak på oversize dyser og brosche opp og måle deg frem selv...

han hadde fra en 1400cc men de var bare 40mm, og de fra en litt mindre cc var på 42mm.. noe som matcher innsug og kanalene i toppen bedre.

det er i såfall en 1.8l golf gti det skal i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La mc dysene stå der uten tilkobling, og kjør G60 dyser i "orginal hullene"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La mc dysene stå der uten tilkobling, og kjør G60 dyser i "orginal hullene"?

doh... selvsagt en mulighet, selv om jeg ikke får med mc dysene så kan hullene plugges.

skal sjekke om g60 dysene passer nedi innsuget på toppen.

ikke helt bestemt om jeg gidder å prøve dette, må jo ha en hiddensprut og diverse i tillegg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er faktisk en tanke jeg også har vært inne på å gjøre, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje jeg burdte få ut fingeren og bestille de jeg fant til en m3 3,6liter? de kosta bare 500kr. får jo megasquirt billig av en kamerat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor har du funnet dette henn? siden du kan bestille mener jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor har du funnet dette henn? siden du kan bestille mener jeg?

de har jeg funnet på en hugger i utlandet, de er så billige pga at han mangler det ene settet. det er da to og to spjeld sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.