Anbefalte innlegg

Holder på å bygge om golfen nå og fant da ut at jeg skulle bytte de gamle foringene med noen av polybush. Syns den ene av de to gamle så ganske dårlig ut, hva syns dere?

foring_01_LL.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti he........ Den der er jo verre en mine! Bytta for 3 uker siden jeg og.. men de var ikke i nærheten av dine... Kanskje på tide å bytte ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir nok mye bedre med polybush, ikke rart det knirka og hylte når man bremsa kraftig\akselerte fort(går nesten ikke an med 1,6 det, så det sier vel det meste :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med prosjektet ditt da?? 16V motoren kommet oppi ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, men alt som er 1,6 er vekk, Får taki en talje iløpet av helga, så for jeg nok tatt ut den gamle motoren og inn med den nye, men ting kan ta tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at det tar tid ja.. Håper du ikke er så uheldig som meg.. brukte 4.5 mnd fra motoren ble montert til den gikk som ei klokke... :( Og det var Christian som til slutt fikk liv i jævelskapet........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja, kan bli mye jobb med å få det til å funke som det skal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du alt du trenger?????? Av deler til motoren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, mangler tomgangssventilen, par ventiler på vaakumsystemt og styreenheten til kaldstartdysa\tomgagsventil osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda?? Du spurte meg meg 11 juni om jeg hadde dem :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet, ting tar tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til da! Hold oss oppdatert.....

 

Hold forresten på å selge kjerra i dag.. Men den var for sprek for faren til guttungen som så på den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, skulle kanskje laget enn egen tråd om det da, blir jo totalt off topic det her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. Lag en tråd om kjerra di.. Bilder og alt.. Sånt liker vi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.