Golf 3 Stasjonsvogn med defekte foringer i oppheng bak.....

Anbefalte innlegg

Har hatt en dunkelyd fra opphenget bak på stasjonsvogna i det siste, så leverte bilen inn på verksted for å finne ut hva det var for noe.

Da jeg byttet foringene i sommeren 2006, tenkte jeg at det kunne være demperene el.l. som lagde denne dunke-lyden, men neida, det var pokker meg foringene igjen! : mad : : mad : : mad :

Og nei, jeg slurver ikke når jeg bytter deler på bil, har skole som bil-mekaniker og gjorde det som måtte gjøres ved bytte av foringer. Gjorde rent, smurte inn, satte press på foringene og dunket dem inn med hammer. Kan liksom ikke se at jeg har gjort noe galt. Satte bilen på bakken også når opphenget skulle dras til.

Så nå gidder jeg ikke bytte selv igjen, får det gjort på verksted, så jeg har "garanti" på jobben.

Har vel lite for seg å klage på delene, så lenge jeg byttet selv? Pokker, er jo snakk om rundt 2000,- i deler. : bråk :

Delene ble kjøpt på Mekonomen.

Noen som har fått nye deler i en lignende situasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.