#1 Skrevet August 15, 2007 Vil luftfjæringen fra allroad passe på en vanlig A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 En fugl visket meg i øret at det var fjrsjellig innfesting i toppen av fjærbena bak. Flere som har sett på denne muligheten serru Jeg er også litt bekymret for lengden på bena.. om man får det lavt nok liksom Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2007 Når jeg slo opp delene på http://www.vagcat.com så ser det ut som det er 2 forskjellige typer bak. den ene er skremmende lik slik det er på en vanlig A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2007 Hvis man ser på denne tegningen så er det tydeligvis 2 typer man har brukt bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2007 MIn bil er en quattro, er vel en del forskjell der vil jeg tro (Uten at jeg har sett på noen av dem ) Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2007 Slik det ser ut på tegningen så ligner det nederste opplegget ut som det gjør på bilen min(uten quattro). Hadde vært moro å funnet ut om dette faktisk passet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2007 Kjøp det sammen. Passer det ikke på gnageren, prøv det på quattroen, passer det ikke der selg det på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2007 Kjøp det sammen. Passer det ikke på gnageren, prøv det på quattroen, passer det ikke der selg det på ebay Ser for meg at disse delene er såpass dyre at det ikke frister å kjøpe bare for å se om det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...