Luftfjæring - Kompressorhavari...

Anbefalte innlegg

Nå har også kompressoren min gått i dass.. har lagt ut annonser under "deler kjøpes", men det flyter vel kanskje ikke av slike... Uansett, er det noen som har tips om brukte deler evt. sider/forretninger i Tyskland e.l som fører slikt (nytt/brukt) og som gjør at man kommer unna med litt under de 13000,- de skal ha for denne her hjemme? Det er forresten helt håpløst at sånt skal ta kvelden på en bil som kun har gått 115 000 km.

Skal ikke banne i kirka, men først så er kam-reprasjoner for titallstusen (selv om min forhandler var med og spleiset det) og så detter det på enda mer av reparasjoner som ikke burde gå inn under kategorien slitasje (i alle fall ikke enda..).. må man kjøpe seg Volvo snart eller..? NOT. Vel uansett så settes alle tilbakemeldinger pris på i forhold til å kutte kostnaden litt her... også i forhold til om det er uklokt å kjøpe brukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste tyske jeg kan komme på er ebay, men er vel ikke mange der heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips så langt - skal sjekke ut.., kom gjerne med flere..:) uorginalt kunne vel funke det også, men er litt tilhenger av orignal deler (uten at det nødvendigvis er noe bedre..)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, søkefunksjon er noe fjas...:P Nei, seriøst - det ser jo ut som om det er flere som sliter.. Skal henge meg på den andre tråden jeg også, men jeg skrur jo ikke selv så jeg er i så fall avhengig av noen som kan gjøre jobben.. Takk for tipset:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.