PDC, parkeringssensor trøbbel

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt bilen inne for å fått lakert noe småtteri og polert opp den har rygge sensoren begynt å bare pipe en lang pip når jeg setter den i revers og ikke noe mere. Betyr dette at en sensor er deffekt ? Har prøvd å tørke av de uten at det hjalp noe. Bilen er en Skoda Superb

mvh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått dem lakkert??? isåfall kan feilen ligge der. det kan også selvsagt være en eller flere som har tatt kvelden. visst du drar innom en skoda forhandler så kan de se om det er neon feilmeldinger på sensorene for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fått dem lakkert nei, var ene bakskjermen som ble lakkert.

Tok et fuktig papir å tørka av alle sammen når jeg kom hjem nå, å da ble det faktisk greit igjen :D

Skal sjekke hvilken feilkode som ligger inn etterpå nå tenkte jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var Rear Middelt Left Sensor som ikke ga noe signal, fikk igjen feilen nå, men rikla litt på ledningen så ble det greit igjen, litt dårlig kontakt der, kommet mellom no drit eller no. Får ta den ut å rengjøre den senere.

Digger å ha vag-com, alt blir så mye lettere :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk igjen feilen en dag her, å tenkte å ta ut senosern for å se på den, men hvordan er denne festet i fangeren ?

Får hånden min oppgjenom der, men klarer ikke å se noe, og er litt redd for å bryte istykker noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.