HJELP! RETTING AV FELG I TRONDHEIM

Anbefalte innlegg

Kjørte til Sverige en tur på mandag. Kjørte over verdaln-sandvika-ådalsvollen-Skalstufjellet-østersund. Sinnsykt dårlige veier oppå fjelle der og ble ikke bedre enn at jeg klarte å kjøre skeiv en 15" alu felg på 195-65. Smalt godt for å si det sånn!!!!: bh :

La om til reservehjul i østersund, men det er så nedslitt så lurer på om jeg skal rette felgen el om jeg skal kjøpe ny? AEZ felg er det...

Finnes det noen som gjør dette rimelig i Trondheim f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheelie på fossegrenda retter i alle fall felger, fikk retta to 18" der som hadde fått endel medfart. Kosta vel rundt 700 pr. felg. Meget bra arbeid gjorde de óg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var hos wheelie i fossegrenda i vår å retta opp 18" felg kost 500 penger . godt fornøyd med jobben :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da går turen dit for å høre!:)

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var hos wheelie i fossegrenda i vår å retta opp 18" felg kost 500 penger . godt fornøyd med jobben :)

Har Wheelie flytta til Fossegrenda nå?

Syns ikke det er så lenge siden dem var på Tempe jeg? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Wheelie flytta til Fossegrenda nå?

Syns ikke det er så lenge siden dem var på Tempe jeg? :confused:

Ja, flyttet dit i april/mai i år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felg levert på wheelie igår. Får den vel imorgen tipper jeg! skulle ha 600 spenn for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.