#1 Skrevet August 15, 2007 Kjørte til Sverige en tur på mandag. Kjørte over verdaln-sandvika-ådalsvollen-Skalstufjellet-østersund. Sinnsykt dårlige veier oppå fjelle der og ble ikke bedre enn at jeg klarte å kjøre skeiv en 15" alu felg på 195-65. Smalt godt for å si det sånn!!!! La om til reservehjul i østersund, men det er så nedslitt så lurer på om jeg skal rette felgen el om jeg skal kjøpe ny? AEZ felg er det... Finnes det noen som gjør dette rimelig i Trondheim f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 Sinnsykt dårlig vei over der ja! Tror det er noen tråder på dette om du søker på forumet. Mener at M-tech ( i fossegrenda ? ) gjør det.... EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=86947&highlight=felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2007 Wheelie på fossegrenda retter i alle fall felger, fikk retta to 18" der som hadde fått endel medfart. Kosta vel rundt 700 pr. felg. Meget bra arbeid gjorde de óg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2007 var hos wheelie i fossegrenda i vår å retta opp 18" felg kost 500 penger . godt fornøyd med jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2007 Ok, da går turen dit for å høre! Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2007 var hos wheelie i fossegrenda i vår å retta opp 18" felg kost 500 penger . godt fornøyd med jobben Har Wheelie flytta til Fossegrenda nå? Syns ikke det er så lenge siden dem var på Tempe jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2007 Har Wheelie flytta til Fossegrenda nå?Syns ikke det er så lenge siden dem var på Tempe jeg? Ja, flyttet dit i april/mai i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2007 Felg levert på wheelie igår. Får den vel imorgen tipper jeg! skulle ha 600 spenn for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...