#1 Skrevet August 15, 2007 Hva om jeg tar av pottene bak, setter på strakrør.. Vil dette bråke og bare bli krøll? Snakket med en på Svendsen eksos han sa flow'en ville bli ødelagt å greier. Noe jeg ikke tror på.. Men lyden her som er det vesentlige.. Bråk, mer blåsing eller bromm? Resten av anlegget forblir orgianlt btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 Mer turbolyd Vil tro turboen bremser eksosen rimelig bra, og rake rør muligens fungerer, med fare for litt vel mye lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2007 Jeg har trua! Sett i gang, og legg ut en film med resultat, så kan jeg prøve også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2007 Det er en her med Passat 1.9tdi som fjernet bakre pottene og satt inn rør.. Han har da bare kat. Husker ikke navnet, men om du søker etter "doble potter diesel" så finner du tråden.. Skal se om jeg klarer å finne den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2007 Geit Lindquist var det.. Her er tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=633226post633226 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2007 Ser jo bra ut dette.. Kansje det blir det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2007 Geit Lindquist var det..Her er tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=633226post633226 Kanskje navnet var Geir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2007 Ser ut som jeg må finne meg en vinkelsliper og et sveiseapparat, ja... Deler til dette er jo ikke akkurat dyrt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2007 Hmm.. genialt. nesten gjøre det på A6n da.. mye råere med 2 utblås bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2007 Har rakt rør i stedet for potte bak, det blir ikke noe nevneverdig mer bråk av det. Turboen demper det verste uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2007 TDi med strakrør....... Sjark tenkte jeg =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2007 Da katalysatorene mine røk kjørte jeg en stund med bare downpipe, og det bråkte voldsomt og hørtes ut som en stor traktor eller en lastebil.. Vil tro at det blir ikke så bråkete med rør bak bilen, men ville hatt en potte der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 16, 2007 Hmmm.. What to do.. Vil ha mer turbolyd, men ikke bråk liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 16, 2007 Tror det går fint jeg. du kan jo først bare ta av bakre potten og høre, før du bestemmer deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 16, 2007 Hmmm.. What to do.. Vil ha mer turbolyd, men ikke bråk liksom. Ferrita bygger eksos til deg etter dine ønsker og lyd... Dyrt? JA: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2007 Jeg har strakarør på Polo´n, men har gjort motsatt av deg da.. har fjerna alt forran og har kun potte bak Det gir kanskje litt mye lyd for noen med passe for meg! Jeg syns det er gromt, så kan andre mene hva de vil Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 23, 2007 Fjernet de to bakpottene mine i dag (dobbel eksos bak) Lyden ble litt dypere ved pådrag, 2000-3000rpm.. akkurat som en dyp undertone, i tilleg til "diesel" lyden.. Men det rare er at ved giring mellom 1-2 og 2-3 så har jeg en skille "baaaaoooow" lyd når gassen slippes.. Akkurat som om noen har satt en dumpventil med duckhorn på.. rimelig plagsomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 3, 2007 Det er ikke noe stress og ta bort pottene og kjøre med strake rør, har hatt det på alle mine Diesler. Du vil merke en tøff sang ifra turboen hele veien bak .. haha.. Kjør på ! Min Golf 4er kjørte jeg 3" hele veien bak , den var det skikkeli grom låta i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...