#1 Skrevet August 15, 2007 Tror jeg må få byttet bremsevæske før Rudskogen. Er det noen anbefalinger på type væske som tåler banekjøring og hvor jeg kan få kjøpt den her i distriktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 jeg har noe dot 5.1 racing greie jeg fikk av håvard kirkerud (kirkers på biristrand) i går.. bare fikk flaska trur den heter "gulf racing 5.1" braking fluid ... tipper den tåler nok pryl! fikk den som betaling for en liten jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2007 jeg har noe dot 5.1 racing greie jeg fikk av håvard kirkerud (kirkers på biristrand) i går.. bare fikk flaska trur den heter "gulf racing 5.1" braking fluid ... tipper den tåler nok pryl! fikk den som betaling for en liten jobb Hvor mye skal du evt. ha for den da? Hvor mye er det jeg trenger for å bytte ut i hele systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2007 du kan jo prøve og ringe håvard og høre om han har da.. han driver utsalg.. hør om han har gulf racing bremsevæske. dot 5.1 90684757 - Håvard Kirkerud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...