#1 Skrevet August 15, 2007 Skal bytte skinnet rundt girspaken for broren min, og tenkte jeg skulle spare litt tid på jobben. Noen som har gjort det før? Hvordan er dette festet osv? Bruker samme posten til en sak til: Hvor får jeg kjøpt antenne-overgang fra gammel til ny? Prøvde på mekonomen, men de hadde ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2007 Du skrur av girkulen, så går det egentlig av seg selv. Men syntes å huske at det er en hvit gjennomføring som du løsner også.....så løsner du det rundt kanten, så bare trer du av skinnet. går fort og greit:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2007 Dette er utrolig enkelt.. Skru av girkulen, løft opp skinnet i bakkant (mot brekket) og løft bakenden oppover, dra så hele plata bakover og den er løs. For å bytte mansjetten, eller "skinnteltet" som en kamerat så fint døpte det, skrur du løs rammen på undersiden av hele platen. Antenneovergang får du på f.eks Thorsov el.lign. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...