Anbefalte innlegg

Hei er den lmm fra mekonomen lik den man får på møller??

mvh sindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Minus prisforskjell på 600-800 spenn for "originalteil";)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av audi deler man ikke burde kjøpe mekonomen? Jeg mener siden det virker som om det er samma greia bare en prisforskjell. Møller gruppen er tross alt j**** dyre så kan være greit å handle på mekonomen istedenfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har jo tross alt ikke alt til audi: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg kjøpte en lmm til en 2.5TDI Transporter på møller her hin uken, den var 700kr billigere på møller en på mekonomen, så sikkert best å sjekke pris på møller itillegg vis du ikke har gjort det, vi har 10%på møller og igjennom clubben...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På stort sett alt jeg har sjekket av priser det siste året har Mekonomen vært 20% til 70% dyrere enn Møller.

Romnes har stort sett den beste prisen, og vi får 25% klubbrabatt der (ihvertfall i Oslo)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette varierer alt ettersom hvilke deler det er snakk om....

jeg hadde temp problem på femmern min.. mistenkte "den uorginale" termostaten jeg kjøpte på mekonomen for under 100kr.

Kjøpte derfor orginal på møller for nesten 400kr: eek :

Kom hjem å sammenligna... akkurat samme termostaten, samme produsent og spec. eneste forskjellen på orginalen var vwaudi stempel/delenr. men liten vits i å betale 4 ganger så mye for det: rolleyes

(det er mulig vag krever strengere kvalitetskontrol på deler med dems stempel, men jeg tviler)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takker for svar lurte egentlig bare om den er like bra? Får veldig god pris der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en bosch-komponent så den skal nok være dønn lik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.