#1 Skrevet August 16, 2007 må unskylde all panten på golvet bak som skrangler i bakgrunnen. hehe, og david som lager lydeffekter under runden:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2007 Noe sier meg at du har kjørt noen runder før Tror jeg må hive meg i stolen og kjøre litt Forza 2 jeg as.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2007 BMW M Z3 som han Svensken kjører forbi med? Lå ikke overaskende godt på den:) Og en Opel Kadett.. Kollega ble parkert av Renault Clio GTI 16V. Han kjørte 993 Carrera S:) Kul video. Høres morro ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2007 Det gikk jo unna, så morro ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2007 Noe tilsier meg også at dette ikke er første gangen du kjører runden Har så utrolig lyst til å ta en tur dit selv, men da skal jeg ha en RS/S-bil jeg også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2007 Steike! Dette såg ufattelig morro ut. Syk bane det her, ser det er godt å ha spilt litt GT4 nå ja. Kjørt Nurburgring mange ganger før ell? Ser slik ut hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2007 ^har kjørt ca 50-60 runder i virkeligheten, og ca 500 ganger GT4 Merkelig hvor mye mindre dekk skrik man hører på video.... Merker fortsatt hver runde en liten ny hump eller et nytt bedre spor gjennom forskjellige svinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...