#1 Skrevet August 16, 2007 Noen som kan si meg navnet på felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2007 Ser ut som Oz felger synes jeg.. Muligens Superleggera I med polèrt felgkant.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2007 tror ikke dette er Oz - legera nei.. dette er superlegera... ligner, men er ikke like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2007 Noen som veit?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2007 Kan være jeg tar feil, men ATP eller AP hvis jeg husker riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2007 Ingen som veit???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2007 Bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2007 Bedre bilde : men finner ikke ut hva det er for noe. Edit : e-mail til eieren av bilen : greg(at)dubaudi.com Send og spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...