Hordaland: Ulykkesturen min nr2, innbrudd!!!

Anbefalte innlegg

Da har det skjedd med meg og, reiste fra Norge forje onsdag, bergen-kristiansand-danmark, da jeg kom til sverige(gøteborg) skulle vi overnatte på et hotell, jeg sa til damen at jeg hadde hørt at det var så mye innbrud etc med biler her nede så vi må gjemme "dekke" til tingene i bilen.

 

Sjekket inn på hotellet søndags kveld og var på rommet et par timer, kl 24 skulle jeg ut for og ta meg en røyk, sjekket bilen og alt så bra ut (hadde parkert rett utenfor hotell vinduet).. Dagen etter sjekket vi ut og skulle kjøre videre på turen våres, der så jeg at passasjer vinduet framme var knust, hattehyllen med 4x 6*9, gpsen, cd spilleren med tv/dvd spilleren og en kasse med Tuborg, pluss en haug med cder var borte vekk.

 

Jeg tror de har blitt avbrutt i opperasjonen, for subben, 2 forsterkere, 2kartonger med sigg, kølebaggen 12v, og masse snop etc var igjen. Helv...s dritt folk altså... Ringte til politiet i svergie og skulle anmelde det, jeg tenkte de skulle komme med en bil og se over ting osv, men neida måtte forklare hva som var stjålet og hvor det hadde skjedd, that`s it fikk no reparert ruten i går, men er så kjedelig når sånt skjer, no må jeg fortsette turen uten musikk mitdkonsollen er knekt der som cd spiller var så passer jo ikke inn med en ny en heller

 

Så no lurer jeg på hva jeg får dekket av forsikringselskapet, dekker de skader på bilen eller kun det som er stjålet? mister jeg noe bonus? har full kasko.... vet jeg får dekket inntil 10000kr på fastmonterte ting i bilen, men det er jo verdier for over det som er stjålet.

 

Håper noen kan svare på dette.

 

Mvh

Kenneth Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle ikke fastmonterte deler kan du sikkert få dekket på Reiseforsikringen din (dersom du har det)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med forsikringselskapet idag og måtte skrive under på et skademeldingsskjema for tyveri.

Får dekket inntil 10000 på fastmontert utstyr og 5000 på løse gjenstander.

Skadene på bilen/innventar går på tyveridelen så det blir dekket og:) så må på naf og få det taksert, så får vel igjen det jeg har tapt får jeg håpe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.