#1 Skrevet August 21, 2004 No har eg sette en VW Phaeton 2 ganger på vei til jobb her i bærgen vil ha vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2004 kanskje denne? sinnsykt pen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2004 Lå bak en slik en da jeg var ute på en rånetur med en kompis, nice ass!!! Normalt er jeg ikke så fan av store biler, men jeg synes Volkswagen har laget en utrolig fin bil der. Synd den er litt utenfor min prisklasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2004 kjipt at de ikke klarer å selge mer enn de gjør da! Nice ass ihvertfall..hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2004 Var ein heil del av desse i Wolfsburg kan du sei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2004 Det er Dag Risnes (daglig leder i Møller her i Bergen) som kjører denne til daglig. Så det er vel bare å søke på jobben så blir det vel firmabil .............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...