Anbefalte innlegg

Regner med det skal gå bra å montere manuell vindusheis fra 80 Quattro på min CQ? Har el heis nå men jeg skal ikke ha noe el.utstyr, så derfor blir jeg å montere manuell heis.

Noen som vet om det blir noe kluss om jeg monterer dette? Festene er like? Er jo en ganske grei "operasjon" i utgangspunktet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe om hverandre ja, så sant du har hele rammen dette skal stå i. Regner med det brukes akkurat samme hulla også, om ikke er de nok der da jeg tviler på de produserte en dør til el vindu og en dør uten;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke samme delenummer på vindusheisen fra 80/90 til Coupe, ikke engang 2-dørs sedan har samme heisen som en av de to andre. Det kan likevel være at den passer og fungerer, men jeg tenkte bare jeg skulle nevne dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe om hverandre ja, så sant du har hele rammen dette skal stå i. Regner med det brukes akkurat samme hulla også, om ikke er de nok der da jeg tviler på de produserte en dør til el vindu og en dør uten;)

På disse bilene kan vel ikke døra deles sånn som på type 44? Der tar du jo ut hele vindusrammen og hele innmaten slik at bare dørskallet blir stående igjen mens jeg fant ut at her kunne det ikke gjøres slik?: klø :

Hullene passer nok om hverandre ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke samme delenummer på vindusheisen fra 80/90 til Coupe, ikke engang 2-dørs sedan har samme heisen som en av de to andre. Det kan likevel være at den passer og fungerer, men jeg tenkte bare jeg skulle nevne dette.

Okei. Er sikkert mulig å få den til å passe uansett. OM hullene måtte lages nye så er nok ikke dette noe problem: rolleyes Takk for innspill uansett!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer i utgangspunktet ikke... men med litt modifisering går det fint.

Braketten som ruta er festa i har en annen vinkel på sedan vs coupe.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer i utgangspunktet ikke... men med litt modifisering går det fint.

Braketten som ruta er festa i har en annen vinkel på sedan vs coupe.

Jan Brede

Så denne "braketten", tror du det er enkelt å modifisere den? Klarer ikke helt å se for meg hvordan det så ut. Er så lenge siden jeg har sett på det: klø :

Skal tro om det går an å flytte over braketten fra el.vindusheisen på coupe'en over til den manuelle fra 80Q'n?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På disse bilene kan vel ikke døra deles sånn som på type 44?

Nei, det kan den ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det kan den ikke.

Da må altså heisen demonteres inni døra.. kan bli en "morsom" jobb dette: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen problem å få til.. må utvide det ene hullet på heisemekanismen slik at du får ruta til å gå rett i ruteramma.

Fort gjort og ingen pes egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen problem å få til.. må utvide det ene hullet på heisemekanismen slik at du får ruta til å gå rett i ruteramma.

Fort gjort og ingen pes egentlig

Med andre ord bare "slisse" det større til et bredt "spor"?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.