Skadesenteret, bil og maskin

Anbefalte innlegg

Jaja, det begynte slik. Var nedom for å få dem til å se på noe sinkslipp jeg hadde fått på døra å panseret mitt for en ca 2 - 21/2mnd siden. De så på det osv tok bilde å sendte til møller for vurdering. Fikk brev etter ca 2-3 uker om at det ble dekket av garanti, med avtale om at bilen skulle leveres sist tirdag 7/8-07. Det passet meg fint da jeg hadde ferie den uka, så jeg tok en telefon for å høre hvor lenge de trengte den, fikk da til svar at de regna med at den skulle være ferdig til helga samme uke. Passa bra det da jeg begynte på jobb på Mandagen etter. Så kom fredagen når bilen skulle være ferdig, hørte ikke noe fra dem å siden jeg var i området svingte jeg innom for å se. Da så jeg bilen stå utfor uten panser, så da tenkte jeg at det gjerne ikke var blitt ferdig likevel.

 

Det ble mandag, tirsdag og onsdag før jeg slo på tråden for å høre om den var klar (rundt kl.14.00) Fikk beskjed at den ville være klar på ettermiddagen eller neste morgen. Så da sa jeg at da kommer jeg innom å henter den på ettermiddagen på torsdag, ja den skulle være klar da. Så nå har jeg vært å skulle hente bilen, MEN neida den var ikke klar! De hadde visst funnet ut at det var farge forskjell på døra så den måtte lakkes omigjen. Å DET fant dere ut NÅ? Så spurte jeg hvorfor det hadde tatt så langt tid å at jeg leverte bilen sist mandag. Fikk da til svar at det hadde vell tatt litt lengre tid enn forventet. Han sa den skulle være ferdig i morgen. Så da får jeg håpe på det beste.

Thats the story!

 

Når det først tar lengre tid eller det blir gjort en feil, det er helt greit det, men det går dafaen meg ann å ta opp en telefon å ringe, synes for det første at det er ganske drøyt å bruke 8 arbeids dager på å lakkere opp ett panser å en dør. For det andre så må de jo ha funnet ut at det var farge forskjell i dag morges når den skulle vært ferdig, da kunne de vertfall gitt beskjed. Folk har jo tross alt bruk for bilen fram å tilbake til jobb. Men ble da lovt den ferdig til i morgen. De klarer ikke lakke opp 2 ting på 8 dager, men å ta døra klarer de på 1 døgn. Så nemlig at bilen stod utenfor med dør å alt montert da jeg reiste, så de hadde ikke begynt på døra enda. Ja, vet det er mindre arbeid å bare lakke opp igjen når du slipper å sparkle..

 

Blir MEKTIG irretert over slikt å det er faen meg så dårlig service, når du først har gjort en feil, er det normalt å stå på litt for å rette opp dine feil.

 

Dette høres kanskje ikke så galt ut, men det er faen så JÆVLIG irreterendes!!: bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er heldig du... Bilen min har stått der i 3 uker og 2 dager til nå: bh : Må ringe dei i morgen, så dei kan ta inn bilen for tredje gang: mad : Burde jo vere litt enklere å gjøre ting rett første gangen: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KLUGE:

 

Ikke for å unnskylde arbeidsplassen men...

 

Forstår godt at du er irritert! Det har seg sånn at mekanikkeren som har holdt på med bilen din har vært syk, og da er det ikke bare bare å få den gjennom! Dere tror kanskje at er BARE å få en annen mekanikker til og fikse den, men når det er 40 kunder som har bilene sine inne samtidig og tror at alt er "bare bare" så blir det ganske hektisk hos oss og ting kan bli glemt! Derfor kan ting ta litt tid! Spesielt nå i sommerperioden!

 

Kundemottakerne skulle jo SELFØLGELIG ha ringt og gitt beskjed til deg om hvordan saken ligger an, så er enig i at dette er dårlig sevice ja : mad :

 

Ellers så har mekanikkeren for bilen din vært hjemme i dag også, så har ikke sett den inne på verkstedet, men håper at du får den igjen i morgen som dem har lovet deg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er heldig du... Bilen min har stått der i 3 uker og 2 dager til nå: bh : Må ringe dei i morgen, så dei kan ta inn bilen for tredje gang: mad : Burde jo vere litt enklere å gjøre ting rett første gangen: klø :

 

Kanskje litt uhøfflig, men ett tips til deg er jo å ikke ta bilen ut fra vekstedet før du er fornøyd og heller mase litt oftere på tiden mens bilen er der! : rolleyes

 

Vet ikke hva som feiler bilen din, men har sett at den har stått inne LENGE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KLUGE:

 

Ikke for å unnskylde arbeidsplassen men...

 

Forstår godt at du er irritert! Det har seg sånn at mekanikkeren som har holdt på med bilen din har vært syk, og da er det ikke bare bare å få den gjennom! Dere tror kanskje at er BARE å få en annen mekanikker til og fikse den, men når det er 40 kunder som har bilene sine inne samtidig og tror at alt er "bare bare" så blir det ganske hektisk hos oss og ting kan bli glemt! Derfor kan ting ta litt tid! Spesielt nå i sommerperioden!

 

Kundemottakerne skulle jo SELFØLGELIG ha ringt og gitt beskjed til deg om hvordan saken ligger an, så er enig i at dette er dårlig sevice ja : mad :

 

Ellers så har mekanikkeren for bilen din vært hjemme i dag også, så har ikke sett den inne på verkstedet, men håper at du får den igjen i morgen som dem har lovet deg! :)

 

 

Jobbe sjøl på verksted å vet VELDIG godt koss det e me å få någen te å øveta jobben. Det skjer titt å ofte å ikkje enkelt uansett, men hos oss e tid penga, å då snakke me ikkje i 10000kr klassen men 1mill klassen, så då MÅ me øveta hvis någen bler syke, så det vet eg ikkje e lett.

 

Å så eg sa det e heilt greit at ting tar lengre tid å feil det kan alle gjør. Men då pleie jo folk gi beskjed å ikke bare "drite i det"... Det er det som irreterer noe SÅ hinsides jævlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt bilen min der inne etter jeg smadra fronten ifjor vinter. Da hadde de den i 2 uker, og fiksa skader for 60 000. Så jeg er fornøyd med innsatsen deres. Måtte inn igjen for å sette på ei list så mangla, men ingen problem. Det var da min erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Kluge, eg må le litt og, ser bare for meg deg forann Pcen nå... : haha :: bråk :

Men forstår deg godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er heldig du... Bilen min har stått der i 3 uker og 2 dager til nå: bh : Må ringe dei i morgen, så dei kan ta inn bilen for tredje gang: mad : Burde jo vere litt enklere å gjøre ting rett første gangen: klø :

 

Synes nå så tydelig bilen din har stått på verkstedet på jobben endel i løpet av de siste 3 ukene og 2 dagene? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sto der først i 2 uker og 3 dager første gangen, og eg ringte 6 ganga møtte opp der 3 ganga... Så måtte eg ha igjen bilen for eg måtte rive ut motoren i ferien. Fekk ny tid for diverse feil, ødelagde deksel, dårleg lakkjobb osv Da sto den i 6 daga... Gadd ikkje å mase 2 gangen da eg trudde hjelpte på kvaliteten på arbeidet om dei fekk den tida dei trengte... Er fremdeles ikke gjort skikkeleg jobb så da må dei prøve igjen for 3 gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, ingen bil på meg i dag heller :( Nå ville den ikke starte.. Fikk da vertfall karret til meg gratis leiebil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, du får bruke opp leiebilen i allefall da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, ingen bil på meg i dag heller :( Nå ville den ikke starte.. Fikk da vertfall karret til meg gratis leiebil..

 

 

Det burde du vel strengt tatt hatt fra deg 1, så lenge det er en garantijobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, ingen bil på meg i dag heller :( Nå ville den ikke starte.. Fikk da vertfall karret til meg gratis leiebil..

 

Jeg var innom på jobb i dag på fridagen min å ble spurt om jeg kunne finne ut hva som var galt siden bilen din ikke startet! Etter masse frem og tilbake fant vi ut at kombiinstrumentet ditt var tatt kveld av en eller annen grunn, bare helt plutselig! : bh :

 

Det måtte jo selfølgelig skje med din bil siden du er så missfornøyd fr før av! Det er jo SÅÅÅÅ typisk: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom på jobb i dag på fridagen min å ble spurt om jeg kunne finne ut hva som var galt siden bilen din ikke startet! Etter masse frem og tilbake fant vi ut at kombiinstrumentet ditt var tatt kveld av en eller annen grunn, bare helt plutselig! : bh :

 

Det måtte jo selfølgelig skje med din bil siden du er så missfornøyd fr før av! Det er jo SÅÅÅÅ typisk: bh :

 

Er vel gjerne ikke så lurt å la bilen stå ute uten panser når det regner katter heller da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir utbedret på deres regning da går jeg ut i fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel gjerne ikke så lurt å la bilen stå ute uten panser når det regner katter heller da ;)

 

Det har nok ingenting med det å gjøre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde den forige bilen min til lakkering hos Albjerk Auto i Drammen pga sinkslipp, de brukte ca en uke på jobben og jeg fikk gratis lånebil mern en gang uten å spørre om det. Det kaller jeg bra service!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har nok ingenting med det å gjøre! ;)

 

Du kan da mine ha at en bil har godt av å stå ute, !uten panser når det regner katter ute????? ER ganske STOR forskjell på fuktighet å "katteregn"!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, då har eg vertfall fått igjen bilen idag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan da mine ha at en bil har godt av å stå ute, !uten panser når det regner katter ute????? ER ganske STOR forskjell på fuktighet å "katteregn"!!!!!

 

Spiller det noen rolle? De skal vel tåle det?

 

Hva med motorvask da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller det noen rolle? De skal vel tåle det?

 

Hva med motorvask da?

 

Helt korrekt, men jeg gadd ikke diskutere mere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.