#1 Skrevet August 16, 2007 etter innmontering av motor igjen i s4en har eg en kontakt og en slange eg ikke husker hvor de satt hen! noen som kan hjelpe meg? slangen er den som går inn på den vacum klokka/belgen under gass spjeldet: hvor skal denn tilkoblest? kontakten leger eg ved ett bilde av! muligens turteller da den ikke ser ut til og virke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2007 Kan nok se ut som kontakt for turteller ja. giveren tror jeg du finner nede på girkasse/clutchhuset et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2007 var det eg og trodde..men er det egen giver for turteller? desse 2 som sitter på toppen av clutch huset er det bare omdreiningsfølere? de 2 er tilkoblet vertfall. er aan motor foresten. noen som vet vor den vacum slangen hører hjemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2007 Hmmm....kan den være til en tempføler bak på topplokket, en hvit en...sitter det ikke en føler der da? Kjenner ikke disse motorene noe særlig desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...