Anbefalte innlegg

noen her om kan fortelle meg åssen i granskauen jeg får av viftereima på en 2,6 V6? jeg har søkt og funnet ut at det er en 10mm umbraco på vendehjulet, men problemet er at det sitter noe så inni h** fast.

haster å få byttet denne da den gamle er full av smårifter:p

hadde vært flott om noen hadde hatt det bilde av den riktige skruen for å sjekke at jeg ikke holder på med en skrue som ikke hjelper meg i det hele tatt;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne reima du tenker på?

Jeg brukte ikke noe slags verktøy da jeg plukket den av, bare presset ned spennhjulet og fikk lirket den av ett av hjulene.

Men denne driver så mange saker, at det kan være lurt å memorisere hvordan banen er før man begynner (been there, montert feil :P)

Edit: Glemte å legge ved bilde, får ikke redigert det inn; kommer ny post :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]71843[/ATTACH]

det går ikke ann å gjøre det på min, det sitter noe så jævli. men hvis du ser på enden av armen til strammehjulet så sitter det en 10mm umbracoskrue inni der, den skal løsne det ikkesant, eller er jeg helt på villspor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Du skal ikke løsne noenting.

Har lagt ved en korrigert tegning med en ny pil på, der skal det inn en 10 mm umbrako, dra mot høyre så får du av reima.

kan være litt vanskelig og få øye på hullet men det er der.

Spennhjul.GIF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Du skal ikke løsne noenting.

fått det til nå, det gikk med noen mindre pene gloser og rå makt:p . jeg måtte løsne bolten til strammehjulet fordi den armen ikke fjæra lenger, satt bom fast!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter denne bomfast ville jeg byttet ut denne..da den enten vil at den nye remma di blir for stram eller for slakk... denne skal fjære...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.