#26 Skrevet August 24, 2004 Jeg syntes denne bilen i seg selv er dritt kul. Meget fin m Audi felger også må jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 24, 2004 Sakset fra Nordicaudi.com Fälgar & Däck är nya med 12mån garanti Fälgarna passar A3, A4, A6, A8, TT, mm Bultdelning: 5/100 & 5/112 Däckmärke: TYFOON (tillverkas av Continental Tyskland) Frakt: Hela Sverige 350:-/4st hjul PRIS:17" 4st fälg+225/45-17 ZR TYFOON 9500:- 4st fälg+235/45-17 ZR TYFOON 9500:- PRIS:18" 4st fälg+225/40-18 ZR TYFOON 11500:- 4st fälg+235/40-18 ZR TYFOON 11500:- PRIS: 18" till Audi A8 4st fälg+255/45-18 ZR TOYO 12200:- PRIS:19? 4st Fälg+235/35-19 ZR DUNLOP 16500:- Alla Priser är inkl.moms, motering, balansering,AUDI-emblem bult & låsbult Mot pristillägg leveras andra däckmärken t.e.x Michelin,Bridgestone, Nokian, mm Vid ev. frågor ring gärna Bil & Motor i Taberg AB (Jönköping) Telnr: 036-64850, Tid: 08.00-20.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Er denne bilen norsk? Nei det er den ikke ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Kopperud Totalt opptopic Petter, men siden du annonserer A6'en din solgt i deler, så gir jeg deg 300 kr for forskjermen din hvis du sender den til meg i posten.... ) Er nok mest ment som en spøk;) Har solgt felgene og KW settet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 24, 2004 det på bildet..er det 19" eller 18" mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 24, 2004 Hvilket bilde? SEATen er 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 24, 2004 Jeg kjøpte mine 19" A8 felger med Dunlop SP9000 235/35-19 dekk hos Dekksentralen i Stavanger (http://www.dekksentralen.no). Betalte i overkant av 16 000 NOK. Legger ved et bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 24, 2004 tenkte på a3'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka tenkte på a3'n Tipper 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 25, 2004 tror jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 25, 2004 Er så mange flotte felger at det er vanskelig å velge. Lyst på både BBS CH, RS4 og A8 felgene. Ryktene sier Ola skal kjøpe alle tre til meg. Bare rykter da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka Er så mange flotte felger at det er vanskelig å velge. Lyst på både BBS CH, RS4 og A8 felgene. Ryktene sier Ola skal kjøpe alle tre til meg. Bare rykter da... Ville ikke tatt RS4. er for mange a3'er med dem. A8 og BBS Ch er aldri feil, men av en eller annen grunn syntes jeg CH ser rar ut i mindre en 19. Dessuten er ryktene feil. Ola har bestillt 19" BBS LM til meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 25, 2004 ryktene tilsier ingenting... studielånet dekker såvidt kostnadene utover barberblad-dasspapir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 25, 2004 Synes også BBS CH for lengst er blitt kjedelig Nye A8 felgene er fortsatt tøft da få har de her til lands, men om ett år så tror jeg nok de kommer i samme kategori som RS4 felgene.... BBS LeMans derimot er fortsatt tøft selv om GT2 er enda tøffere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka Er så mange flotte felger at det er vanskelig å velge. Lyst på både BBS CH, RS4 og A8 felgene. Ryktene sier Ola skal kjøpe alle tre til meg. Bare rykter da... Jeg vil si at å kjøpe RS4 ville jeg ikke anbefale da disse felgene begynner å bli brukt opp, jeg selv ville nok valgt BBS eller CH, mit råd i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 25, 2004 Er ikke så glad i de andre BBS felgene jeg. Liker godt BBS CH egentlig. RS4 er pent men som mange sier er disse veldig mye brukt. A8 felgene kunne jeg og tenkt meg egentlig. Men skal ikke ah felger nå jeg..(bare hvis Ola eller noen andre betaler). Er en del ting som står før på ønskelisten før nye felger blir aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka Er ikke så glad i de andre BBS felgene jeg. Liker godt BBS CH egentlig. Da har du ikke kikket godt nok på LM. Finere felg skal du leite lenge etter. Hadde jeg fått fritt valg hadde et sett i 19" stått på min. Synd de er så dyre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Da har du ikke kikket godt nok på LM. Finere felg skal du leite lenge etter. Hadde jeg fått fritt valg hadde et sett i 19" stått på min. Synd de er så dyre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...