Anbefalte innlegg

Byttet ifjor det opphenget bak på bakdiffen, kjøpte orginalt, og dette var ganske dyrt, nesten 2 høvdinger.

Husker at jeg leste om noen som hadde kjøpt brakett med foring av polytheran, og lurer da på om det går ann å få tak i alle tre opphengene til bakdiff i denne utførelsen, og isofal hvem leverer dette til hvilken pris?

Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine hos Powerflex i England jeg,og de er i Polyrethane.Kjøpte kun den bakerste diff-foringen og den kosta meg drøyt 380kr.

De har komplette sett men du kan jo se på hjemmesida deres for deres utvalg.

http://www.powerflex.co.uk/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette med brakett?

Fant ikke noe på siden dems jeg, ellef dvs. det kom ikke opp noe når jeg valgte biltype og trykte "GO".

Skulle egentlig hatt til stabstaget framme og bak også.. leverer de disse også?

Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig er det kjøpt og byttet foring på det originale festet,noe jeg også gjorde.Funka meget godt og det var en enkel jobb.

Litt usikker på utvalget foran men det er bare å sende en mail så regner jeg med de kan svare deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Powerflex har foringer til stort sett alt av stag og oppheng til audi. (hvertfall Ur-quattro) Har bytte foringene til alle 4 bærearmer, stabstag og de til bakaksel er på gang...

P.S.: Husk å smør de før du monterer dem! Ellers så knirker de noe helt sinnsykt etter en ukes tid... (Tro meg..) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.