El-vindu på passat går ikke helt igjen. Ulyder

Anbefalte innlegg

Min far har en 1998 passat. Han dro avgårde på ferie igår, og underveis begynte plutselig el-vinduet på passasjersiden foran å tulle seg. Det har begynt å lage knirkelyder og hylelyder, og det går ikke an å lukke det helt igjen lenger. Han får bevegd det opp og ned, men ikke lenger enn til det visst punkt.

Er dette et vanlig problem? Høres det ut som vindushevemekanismen, eller selve motoren som er problemet? De har vindushevemekanisme på lager hos NBS, men ikke motor. Så vet ikke om jeg skal bestille en slik mekanisme til ham? Noen som har vært borti dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lagde klikkelyder når jeg heiste det opp.

Møller sa at jeg måtte bytte komplett vindushevemekanisme, da dette er en vaier som blir slitt og begynner å gå tregt.

Jeg tok av dørtrekket og fulgte med på hva som lagde lyden, det var bare at vinduet tok borti en ledning.. Stripset fast ledningen og så var alt OK.

Det jeg vil frem til, ta å sjekk under dørtrekket før du kjøper noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Er min far som har mast på meg om å bestille noe nytt. Får råde ham til å sjekke det ut først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok wirene som er slitt\ødelagte.. Mangler bare å bytte på en dør nå, så har jeg byttet alle vindusheisene på passaten min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.