#1 Skrevet August 17, 2007 Hei. noen som vet om kw fjærben passer på min 90 quattro -typ 85?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2007 Ja du får KW coilover til 90en. Du må få bygget om fjerbena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Ja du får KW coilover til 90en. Du må få bygget om fjerbena var det jeg tenkte: bh : vet du om noen bilder eller hvrdan det skal gjøres da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 Du/forhandler må sende fjærbena dine til KW i tyskland. Det beste er om du får tak i andre fjærben så slipper du å ha biken på bukker mens de bygges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2007 Du/forhandler må sende fjærbena dine til KW i tyskland. Det beste er om du får tak i andre fjærben så slipper du å ha biken på bukker mens de bygges. ok:) Har hørt rykter om en pris på ca 15000kr. kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2007 en kompis av meg sendte de selv til tyskland,har en s6,kom på rundt 9k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2007 på en s6 som det er lett å bygge på...fjærbeina på 80/90 quattro er laga så du kan sette inn innsatsdempere...jeg fikk prisanslag på rundt 12000 til min typ 85 sedan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2007 jeg har prøvd å bestille ifra 2bennet flere ganger mewn har gitt opp da de ikke svarer på mail. ellers hadde jeg hatt coilovers nå. noen som har fått bestilt derifra enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2007 på en s6 som det er lett å bygge på...fjærbeina på 80/90 quattro er laga så du kan sette inn innsatsdempere...jeg fikk prisanslag på rundt 12000 til min typ 85 sedan... hvem tok du kontakt med får å få tilbudet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2007 Norsk bildelsenter...liertoppen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2007 bsbildeler.no forhandler H&R coilovers. Må sende inn fjærbein der også men har hørt det at er noen kroner og spare på det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2007 bsbildeler.no forhandler H&R coilovers. Må sende inn fjærbein der også men har hørt det at er noen kroner og spare på det.... hva er best da av H&R og KW da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 30, 2007 KW!!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 30, 2007 Kw har litt dårligere dempere mener jeg å huske, bøyer seg fortere med stive topplagere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...