Anbefalte innlegg

Bilen starter ikke når den har stått over natta snedi greier syns jeg, men etter en lag stund med tanning så kommer den som regel. Idag har jeg ikke fått start, starter å bensinpumpe går men den starter ikke.

Det har bare vært om morgenen når jeg drar til jobb, etter at jeg har fått start så starter den enkelt igjen etterpå

Skifter plugger, tenkt kanskje de var dårlige men det var det ikke.

Motoren er en 2,3 20v av typen 7a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hold på å målt å greier idag å finner ingen feil, trur jeg. har ingen gnist på plugene men har strøm inn på inn på coiln 9,8v.

Har kjørt starter lenge men det blir ingenting av noe, men pluggene er forsatt tørre etter mange ganger med prøve starting av bilen, skal de ikke bli blaut når jeg holder på å starte bilen slik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, skal det ikke være en ventil som holder bensintrykket når man slår av tenninga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

va kan kortsluttning eller feilstrøm føre til i bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen sto på lading i heile går natt å til jeg kom igjen fra jobb i 8 tia kveld, å da startet bilen plutselig. kjørt meg en tur å biln virket normal.

Stakk innom en kamerat å ble dær en par timer å skulle heim men da startet den ikke, bensin pumpa startet ikke lenger. Så litt på det å fant ikke ut noe spesielt. Skulle pakke sammen utstyret så tenkte jeg at jeg skulle prøve en gang til å vips så startet den igjen.

Når jeg kom hjem så bygynte jeg å tenke på bryteren til gøftlysa, den var brendt når jeg fikk satt på en ny bryter for en stund siden, nå var den enda verre. tok den av å lurer på om det kan være løsningen til alt dette??

kortsluttning kan væl føre til mye rart??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kortslutning kan føre til brann, det kan i enkelte tilfeller en feilkobling også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke bilen elektriske anlegg eller bynne å leve sin egne lille verden da, eller tar jeg helt feil no.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du føler deg stødig i Engelsk så vil jeg anbefale deg å bringe problemet ditt videre til http://forums.fourtitude.com eller http://forums.vwvortex.com og poste det i seksjonen "80, 90, Coupe quattro & Cabriolet" under "Audi". Det er et par brukere der som har veldig god peiling på 20V 7A motoren.

Disse to er samme forumet, bare med to forskjellige portaler (Fourtitude.com og Vwvortex.com altså).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, "gremlins" i bilens el-anlegg kan også forekomme ved koblingsfeil, kortslutning eller overslag, og er ikke rent uvanlig i enkelte Audier, bla Audi Plundre av type 44 er kjent for dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke så mye med motoren å gjøre, om det er bryteren som utgjør problemet? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er dette en del av den andre threaden, eller hva? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antok det jeg også, har satt sammen trådene til en.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke det forumet å se va jeg finner ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vegard Storaas

Bilen starter ikke når den har stått over natta snedi greier syns jeg, men etter en lag stund med tanning så kommer den som regel. Idag har jeg ikke fått start, starter å bensinpumpe går men den starter ikke.

Det har bare vært om morgenen når jeg drar til jobb, etter at jeg har fått start så starter den enkelt igjen etterpå

Skifter plugger, tenkt kanskje de var dårlige men det var det ikke.

Sjekk nedre registerhjul og fordeler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det er det nedre registrerings hjul så er det snedi at den kan starte til bare så læll å gå helt normalt. Da starter den igjen uten problemer etter på, men vis jeg lar den stå en time eller to så starter den ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å bytte coil kanskje? Sliten starer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal teste en annen coil imorgen, men det snedie er at bilen startet igjen idag uten problemer men det er fint vær idag da, å det var det når den startet på mandag å. Den starter ikke om morgenen lenger, ser ut som den trenger en dag med fin vær først

Ellers så er det fuktig om natta å vært litt regn så det kan var at fordeler lokket som er dårlig + pluggledninger læll om jeg sett på begge deler. Skal teste om den starter imorgen tidlig men det trur jeg ikke den gjør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.