#1 Skrevet August 17, 2007 Golf g60'n min hadde ikke servo når jeg kjøpte den og NBS sa det var flere som passet, ba meg skaffe delenr... hjelper det om en med samme type bil gir meg det? 1990 golf gti g6o! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 bumpbump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 har ei brukt fra g60 her komplett med alle fester og reimhjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2007 Pris? og hvor i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2007 Pris? og hvor i landet? selges med servotannstag (passat) og alt av det som trengs til g60 for 1500,- oslo/skedsmokorset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2007 ja, deg igjen det ja... skal sjekke litt rundt først... vurderer å kjøpe ny... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2007 ja, deg igjen det ja... skal sjekke litt rundt først... vurderer å kjøpe ny... lar den gå for 1000,- om du bestemmer det rask.. ligger bare i veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...