Noen som kan låne meg et hjulsett? (time på biltilsynet)

Anbefalte innlegg

Skal på biltilsynet fredag 24. august og godkjenne senkinga mi. Problemet er at je ikke kan bruke sommerhjula pga slitt dekk etter subbing osv. Noen som har mulighet å låne meg 4 hjul med nogenlunde normal dekkdim? Kan godt være vinterhjul bare det ikke er piggdekk!

Bilen er 1985 Audi 90 fwd

4 x 108 er vel originalt.

 

Setter stor pris på om noen kan, begynner å haste litt og er litt småkrise!

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk har du ordnet,men hva med senken ? Fått ordning på det enda? For det går vel ikke gjennom slik det er nå?

Vet du har ventet lenge på 1 stk treg person.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk har du ordnet,men hva med senken ? Fått ordning på det enda? For det går vel ikke gjennom slik det er nå?

Vet du har ventet lenge på 1 stk treg person.

 

Har på en måte gitt opp Mekonomen, dem klarer jo aldri å skaffe det je har bestilt.

Hvis alt går i boks, noe det nesten MÅ gjøre. Så henter jeg senkesett av den du vet på mandag eller tirsdag nå. Drar oppover så je slipper å vente på posten. Sparer haugevis med lapper og det er med tuv så sku vær bra. Alt henger på vedkommende for å si det slik. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på en måte gitt opp Mekonomen, dem klarer jo aldri å skaffe det je har bestilt.

Hvis alt går i boks, noe det nesten MÅ gjøre. Så henter jeg senkesett av den du vet på mandag eller tirsdag nå. Drar oppover så je slipper å vente på posten. Sparer haugevis med lapper og det er med tuv så sku vær bra. Alt henger på vedkommende for å si det slik. ;)

 

Så du kjører bil oppover? Kjett.. Ikke greit når folk er trege,kjett og vente på noe slikt og du har jo spurt og sagt ifra mange ganger at det haster litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du kjører bil oppover? Kjett.. Ikke greit når folk er trege,kjett og vente på noe slikt og du har jo spurt og sagt ifra mange ganger at det haster litt..

 

Ja har fri både mandag og tirsdag og er mildt sagt dritlei av å vente. I værste fall tilbød je han hjelp med å demontere senken da je ankommer oppi der. Har sendt han pm og starta samtaler på msn men tar litt tid mellom hvert svar desverre. :/

 

Og hvis det itte går i boks, så...tja...sliter man mildt sagt. Orker ikke tenke på det en gong. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har fri både mandag og tirsdag og er mildt sagt dritlei av å vente. I værste fall tilbød je han hjelp med å demontere senken da je ankommer oppi der. Har sendt han pm og starta samtaler på msn men tar litt tid mellom hvert svar desverre. :/

 

Og hvis det itte går i boks, så...tja...sliter man mildt sagt. Orker ikke tenke på det en gong. :P

 

Finn et sted og kjøp nytt.. Hadde jeg gjort hvis jeg måtte dra så langt og hente når man bare kan sende det i posten.. Mye lettere og kjøpe nytt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.