Anbefalte innlegg

Noen som kan svare meg på hvordan jeg renser å vasker alcantaran i skinn setene??? (delskinn):(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan svare meg på hvordan jeg renser å vasker alcantaran i skinn setene??? (delskinn):(

ikke fint...:/

08082007422.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at alcantara er stoff og kan renses med stoffrens... Er bare 99% sikker på dette, så sjekk litt mer først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alcantara er syntetisk stoff som ligner på semsket skinn. Det er en variant av fleece som brukes i gensere, jakker etc. Jeg har brukt stoffrens og impregnering som man bruker til sportsklær med hell. Fåes på alle sportsbutikker. På skinndelen i setet bruker man Autoglym eller lign. skinnpreparat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags stoffrens har du brukt?

Hva slags impregnering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alcantara er microfiber..

Bruk microfiber rens og impregnering..

 

Ernst P. AB lager flere produkter som egner seg meget bra.

Total Clean f,eks.. Som du sprayer på, lar tørke helt, så bruker du støvsugeren på det.

Så smeller du på impregnering fra samme leverandør.

Disse selges hos de fleste møbelforretninger, ivertfall på Skeidar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax har en egen spray som heter alcantara rens, har ikke prøvd den selv ennå siden mine seter ikke har rukket å bli skitne.

 

Den får du bla. på mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.