Passat 3B med Audi Singelframe front..

Anbefalte innlegg

Fant denne bilen på mobile.de..

Vet ikke helt om det er stygt eller litt morsomt..eller hva det er :)

Men slik ser den i allefall ut :

Passat singelframe1.jpg

Passat singelframe2.jpg

Passat singelframe3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så IKKE bra ut... Så ser det ikke ut som at fronten er i vater med resten av linjene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPESIELT !!!! meget spesielt: eek : Skulle jeg ha gjort noe sånt så ville jeg værtfall ikke kalt en vw for audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den vert i ein front mot front kollisjon med ein Audi og så med noko sparkel vart det ikkje så værst:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det lignet en A3 med en gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt A3 look der ja, vet ikke om det er så positivt på en Passat da men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fronten såg bare rar ut... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPESIELT !!!! meget spesielt: eek : Skulle jeg ha gjort noe sånt så ville jeg værtfall ikke kalt en vw for audi.

 

Minner meg om Kamille reklamen:P

"Det er veldig spesielt."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er rått at folk lager mye morsomt/sprøtt:D Ville kanskje hatt inn Vw merke da men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler bare senk spør du meg : ja : Og hadde man satt Audi ringene på bakluken også hadde det virkelig gitt folk noe å gruble på : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler bare senk spør du meg : ja : Og hadde man satt Audi ringene på bakluken også hadde det virkelig gitt folk noe å gruble på : haha :

 

Helt enig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, baken var bedre enn fronten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her var det mye pent, mye rart og helheten: klø : .... Vet ikke. hehe. Men ble vel litt spesiel, men tror vi i Norge er litt trangsynte på dette, for i Tyskland er det flere som tørr og gå egne veier og gjøre noe unikt med bilene sine enn det vi gjør i lille Norge (Men blitt bedre vi også da;) ) Så mulig vi må få opp øynene mer og se litt mere på det vi ser.. Kansje er det kult:) Spesielt men kult...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.