Siden det ikke ble noe sommer

Anbefalte innlegg

Siden det ikke ble noe sommer, så kan vi jo bare grue oss til vinteren

Videoen er tilogmed fra hjemlandet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært bedre om det hadde vært på bane. Kjøre gris i ett boligfelt er ikke min greie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det eneste jeg har å utsette på videoen også.. Men lyden er grom. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama di som hylte eller? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grisekjøring og grisekjøring.. gikk vel ikke så fort. Sånn type kjøring er forsåvidt ganske vanlig oppi bygda her :)

Rå lyd forresten.. begynner så smått å se fram til vinteren selv nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grisekjøring og grisekjøring.. gikk vel ikke så fort. Sånn type kjøring er forsåvidt ganske vanlig oppi bygda her :)

Rå lyd forresten.. begynner så smått å se fram til vinteren selv nå!

Om det er vanlig kjøring, så hva er grisekjøring da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt forsvarlig, men om feks. fartsgrensa der er 60 så er han ikke mye over fartsgrensa iallefall.

Tøff film og tøff lyd iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er vanlig kjøring, så hva er grisekjøring da?

Sa ikke at dette var vanlig kjøring, men at det ikke var på langt nær det værste jeg har sett. Var jo ikke veldig trafikert o.s.v. Kan vel innrømme at omtrent alle mine kompiser er ute og leiker seg tilsvarende når snøen ligger fint på veien.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt forsvarlig, men om feks. fartsgrensa der er 60 så er han ikke mye over fartsgrensa iallefall.

Tøff film og tøff lyd iallefall.

Spille ingen rolle om fartsgrensa hadde vert 80. Enkelte idioter fatter bare ikke hvor mye lengere strekning en bil bruker på å stoppe på snø. Og i tillegg m sladd på alle 4 hjul?

Hadde det vært her han kom forbi, så hadde forumet fått gleden av å se en vr6 med ei slegge planta godt ned i toppen. Og sjoføren.....: pisk :

Fin lyd ja, men i et boligfelt på lyse dagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært bedre om det hadde vært på bane. Kjøre gris i ett boligfelt er ikke min greie.

Fint at vi har noen som på peker det, dette er jo helt uansvarlig! For en overdåddig satsing da gitt, dette går over stokk og stein....

Folk kan ikke gjøre noe her uten at det kommer en moralpreken. :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er fatshumper pleier det da ikke å være 60 :P

Uansett kan sikkert se værre ut på filmen en det er reelt, har nok litt mer oversikt han som kjører.

Er vel ikke den eneste som har vært ute å sladda litt en vinterdag ;)

Uansett. Fin lyd : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han passerte jo 4 stk 40 skilt iløpet av klippet da så hvorfor spekulere i fartsgrensen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo ikke ille leking dette, la ut filmer som gikk mye fortere enn dette jeg og jeg fikk ikke noe pes? Var det fordi jeg filma på natta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle hisser seg så himla opp. Det er ikke min bil, det er ikke jeg som kjører eller sitter på. Aner ikke hvem det er en gang. Det er en film jeg bare fant på youtube. Bare så det er sagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nesten sånn at man gleder seg til vinteren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boligfelt rally er ikke helt min greie heller, trøndelags skoger på natta =deilig..... men dog, masse fet lyd :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.