#1 Skrevet August 18, 2007 Hadde det vert noge at medl la ut msn adressen sin her? Kan jo ver greit å holla kontakten på den måden og... Her e jaffal min: svein_liland@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 Det er kult nok det, men du kan legge denne til i profilen din, da kommer msn logoen opp under avataren din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Ikke dumt det Men som Øivind sier så har de fleste den i profilen sin.. Bare å legge til meg for de som vil det, har laget vacn liste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=258& 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2007 Hehe....det positive med denne tråden er at nå har jeg også lagt til msn adressen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2008 Bumper denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2008 Då har eg en del folk å legge til på listen min når eg komme hjem i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2008 Ligge i profilen men det e andreasselle@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2008 Står i profilen min:) Kan vel bare trykka på MSN symbole under medlemsnr og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2008 Då var min oppdatert. Stod registrert med en gammel som ikke e i bruk lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2008 Min er bmxfreddi@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2008 Min er fra fjortissårene da ting skulle være utspekulert: lolitoll@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2008 Då var min oppdatert. Stod registrert med en gammel som ikke e i bruk lengre. hehe..typisk, ikke rart du aldri var på msn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2008 min e mr_tysse@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2008 bare å legge meg og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2008 freddy.svendsen@hotmail.com bruker jeg mest. NB. Ikke alltid jeg er på msn selv om jeg står som pålogget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2008 radius_@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...