#1 Skrevet August 18, 2007 Har en passat 3gb 2003 modell 1,9tdi (import i fra Tyskland). I går fikk jeg varseler i instrumentpanelet (lamper som lyser/blinker og varsel om "nødmodus".) Når jeg starter bilen så blinker det i lampa for gløding samt feilmeliding i instrumentpanel. Når jeg trykker inn bremsepedal kommer både lys for antispinn og abs på (og blir værende på til jeg slår av tenningen). Har søkt litt rundt på forumet og ellers og funnet ut at det sannsynligvis er bremselysbryteren som er gåen. På flere sider i USA ang. recalls er det angitt at 2003 modell passat har recall på bremselysbryteren (pga sikkerhetsrisiko dersom denne feiler --> bremselys virker ikke --> påkjørsel bakfra ). Er det noen som vet om dette også gjelder biler i Europa? Recallen er datert 20.02.2007 i USA.: http://www.automobilemag.com/am/2003/volkswagen/passat/recalls.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 Fant feilen var bare sikringen til bremselysene som hadde røket Ut i fra alle feilmeldingene i displayet skulle man jo tro at det var like før bilen gikk til helv... og så holder det at en sikring ryker ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...