#1 Skrevet August 18, 2007 Passer AAN innsug på en 3B motor? Er det nesten samme greiene eller er det mye modding? Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 Søking http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=90669&highlight=aan+3B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Litt modding er det jo.. Annen fuelrail. Må forlenge ledningene til gasspjeldet og innsugslufttemp..+ litt anna som jeg ikke kommer på nå!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2007 Jeg har AAN innsug på min 3b motor, du kan jo alltids ta en titt der når jeg kommer hjem igjen. Skal forøvrig selge dette utpå høsten da jeg skal optimalisere ytterligere. Dette er litt omsveist i forkant for å gå klar servopumpen, vet ikke om dette er problem med S2, men ble litt kluss med urquattro servoen. Men ja, det går på, men endel mods må regnes med, radiator må tiltes bakover, lage nye braketter til fuelrail( er bare å bøye et flattjern) Så må det lages ny eller bygge ut vannrøret under innsuget da utløpet på dette krasjer i gass-spjeldet. Må også forlenge ledningene til TPS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...