#1 Skrevet August 18, 2007 Har kjøpt 4 nye dekk og skulle fått lagt disse om på felger.. Hvor skal jeg dra..? Gjerne i nærheten av Nesttun.. Kom gjerne med erfaringer på ventetid og pris om du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 Har kjøpt 4 nye dekk og skulle fått lagt disse om på felger.. Hvor skal jeg dra..? Gjerne i nærheten av Nesttun.. Kom gjerne med erfaringer på ventetid og pris om du har.. Str på dkk/felger? Jeg har en maskin ståendes, men den liker ikke lavprofil så meget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 215/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2007 Da var nye dekk på plass.. Dro til Dekk1 på Minde.. (tidligere Johs Lunde dekkservice) Omlegginga kostet meg 600 kroner.. Så vet dere det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...