#1 Skrevet August 18, 2007 Mener å huske å ha sett en guide på hvordan oppgradere bakplata på A6 Avant fra grå til svart modell. Er det noen som har denne guiden eller en link? Mvh, Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 Her :http://www.audiworld.com/tech/ext.html trykk på a6 øverst, og så Euro A6 Trunk License Plate Surround... dette er en sedan, men det er vel sånnca likt på både sedan og avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Takk, siden jeg ikke fant den satte jeg bare i gang. Det er et par ting å huske på; 1 stk. skrue inne i luka der varseltrekanten ligger (stjerne, kort skrue) 1 stk. skue inne i håndtaket (stjerne, lang skrue) Ellers sitter det hele med klips. Hele bakdekselet skal av i ett stykke, dvs. også det stykket som ser litt separat ut som går opp til vinduet. Pass på ledningen som er tilkoblet det innvendige lyset så ikke denne sliter av når bakplata går av. Klipsene (6-8 stk) sitter rimelig fast, så litt krefter må til. Jeg tok bakdekselet av 2 ganger, og det fungerte fint å begynne på begge sider og jobbe seg innover mot midten. Hele operasjonen inkl. bytte til ny svart bakplate tok ca 45 minutter. Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...