#1 Skrevet August 18, 2007 Tenkte jeg kunne lage en tråd hvor man samler alle bildene fra Tour De Mjøsa, både fra i går og de andre treffene som gjenstår, sånn at man har alle bildene på et sted. Mer systematisk synes jeg. Og en moderator kan gjerne legge denne tråden som sticky. Begynner med bildene jeg tok i går, med noe varirert kvalitet av flere grunner. Stiv bil+lang lukkertid+sjåfør som kjører og tar bilder samtidig= litt vanskelig. Men noe brukbart ble det da. Heller ikke lett uten stativ når det begynner å bli mørkt og har lang lukkertid. Prøvde å ta bilder av de fleste bilene, men ikke alle som ble av bra kvalitet. Så over til bildene. Min med den stygge og hjemmelagde Westmoreland-fronten, som nå er skrinlagt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 More pics. Veldig kornete bilder siden jeg har resiza de en god del for at opplastninga skal gå kjappere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Endlig noen bilder Bra bilder var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2007 Takk for det:) Har ikke giddet å redigere bildene, så de ble som de ble. Grom Golf forresten, Stian: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2007 Vanskelig å få tatt bra bilder av alle bilene, da de kom fort på rekke og rad, sånn at jeg måtte bare knipse i vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2007 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2007 Så de siste bildene fra meg for denne gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2007 Stilig: rock : Da fikk jeg plutselig noen kjørebilder av bilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2007 Tok mange fler, men som sagt ble kvaliteten variabel og jeg har luket ut de som var best og de som var helt ålreite:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2007 Tøft med masse bilder, sier som Stian, endelig et kjørebilde av bilen min også Bilder er alltid artig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2007 mye bra bilder ja:) syns treffet å ikke minst cruisengen var kjempe artig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2007 wuhu.. kjøre bilde av min også Nok en gang. bra bilder! Må da være flere som har bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2007 mye bra bilder her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2007 Takk:) Men mye som ikke ble fullt så bra og. Men hvor blir det av de andre bildene? Så jo at det var opptil flere som knipset i vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2007 Mye bra bilder, må bli med på noe slikt når bilen min er ferdig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 19, 2007 Takk:) Men mye som ikke ble fullt så bra og. Men hvor blir det av de andre bildene? Så jo at det var opptil flere som knipset i vei. dt luret jeg på også eneste du som har fått ut fingern; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 19, 2007 Eller jeg er den eneste som har hatt lite å gjøre i helga:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 19, 2007 Jeg driver å slenger ut bilder på min side nå, link er http://www.roon.ws/VAG-treff Bildene er i original størrelse. Har ikke program til å endre størrelse med akkurat nå...jobber med å få ordnet det. ble ikke så mange, men håper folk liker de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 20, 2007 Mye bra bilder her...jeg må bli med på flere slike treff.... dette var jo det første "treffet" mitt siden.... ja gudveit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 20, 2007 Jeg driver å slenger ut bilder på min side nå, link er http://www.roon.ws/VAG-treffBildene er i original størrelse. Har ikke program til å endre størrelse med akkurat nå...jobber med å få ordnet det. ble ikke så mange, men håper folk liker de. Mange bra bilder:) Men et tips er å ikke bruke blitz når du tar bilder. Ha heller lengre lukkertid når det begynner å bli mørkt. Ikke like lett å få bra bilder, men blir bedre de som blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 20, 2007 Var det Roar og Tor Olav som tok bilder i rundkjøringa på Lena? Uansett, hvor blir det av de bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 20, 2007 Var det Roar og Tor Olav som tok bilder i rundkjøringa på Lena? Uansett, hvor blir det av de bildene? jepp men jeg er så dårlig fotograf så alle gikk i dass, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 20, 2007 jepp men jeg er så dårlig fotograf så alle gikk i dass, Alle kan ikke ha gått i dass? Noen må jo ha blitt litt bruktbare.. Du får lære deg litt om ISO og lukkertid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 20, 2007 Eventuelt bare bruke de automatiske innstillingene på kameraet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 20, 2007 Mange bra bilder:) Men et tips er å ikke bruke blitz når du tar bilder. Ha heller lengre lukkertid når det begynner å bli mørkt. Ikke like lett å få bra bilder, men blir bedre de som blir bra. Prøver meg frem, men kan litt for lite enda når det gjelder å ikke bruke autofunksjonene. Ligger en liten film snutt på samme link, men den ble litt stor da jeg ikke har noe divx kodec for tiden, maskinen blir formatert og fikset nå etter en stor hiddenkrasj. Heldigvis hadde jeg alle bilder og råhidden på ekstern disk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...