Anbefalte innlegg

Jeg tok en del bilder men de ble ikke så teknisk gode denne gangen. Jeg er mer hundefotograf (http://www.jakt-labben.no). De kommer til å bli brukt i artikkelen om dette treffet, de som ble noe av :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, frøken Næss. Vet ikke om du tok mange bilder av bilen min, men så du var bortom og knipsa minst ett bilde, så kunne du sendt de du eventuelt har til meg på PM? Og hvor kommer artikkelen egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, frøken Næss. Vet ikke om du tok mange bilder av bilen min, men så du var bortom og knipsa minst ett bilde, så kunne du sendt de du eventuelt har til meg på PM? Og hvor kommer artikkelen egentlig?

 

Artikkelen ligger her:

http://www.vwaudi-club.no

 

Bilde av bilen din i artikkelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra artikkel, og ikke minst bra bilder:) Litt moro at kjerra mi ble brukt i artikkelen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra gårsdagen. Håper inderlig det er flere enn meg som gidder å legge ut bilder her nå, siden det var mange som jeg så gikk rundt med kamera. Bildene ble så som så, men noen brukbare ble det da.

 

Resized_IMG_5452.jpg

 

Resized_IMG_5454.jpg

 

Resized_IMG_5457.jpg

 

Resized_IMG_5458.jpg

 

Resized_IMG_5460.jpg

 

Resized_IMG_5462.jpg

 

Resized_IMG_5463.jpg

 

Resized_IMG_5465.jpg

 

Resized_IMG_5466.jpg

 

Resized_IMG_5468.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer bilder fra meg også,men ikke i dag :)

Vært på bakkeløp og er litt små trøtt så orker ikke sette meg ned og redigere bilder nå. :)

Ta det rolig i kveld folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer bilder fra meg også,men ikke i dag :)

Vært på bakkeløp og er litt små trøtt så orker ikke sette meg ned og redigere bilder nå. :)

Ta det rolig i kveld folkens :)

Det er knall:) Har hatt på følelsen av at jeg har vært omtrent den eneste som har fått knipset bilder fra disse treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer noen bilder fra meg og snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg ser den svarte orginale jetta gt her. Noen som vet hvem som endte med å få kjøpt denne? Ble kjøpt rett foran nesa mi :(

Hadde penga og var på vei for å kjøpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg ser den svarte orginale jetta gt her. Noen som vet hvem som endte med å få kjøpt denne? Ble kjøpt rett foran nesa mi :(

Hadde penga og var på vei for å kjøpe.

 

Hehe..den havna i Gausdal den gitt, broren til Kjetil Hagemoen (han som eier og har bygget den gammle brune passaten med grom hjula)

Så meget bra ut, sjelden bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. kjipt for meg. fint for han. hadde alt laget handleliste med ting som skulle på den bilen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor blir det så av bildene som folk så svært skulle legge ut? Ser ingen jeg:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor blir det så av bildene som folk så svært skulle legge ut? Ser ingen jeg:confused:

 

Vært på jobb i dag, så jeg har ikke fått lastet over bildene før nå, men jeg orker ikke sette meg ned i kveld alikvel, skal opp om 5 timer.. Men etter jobb i morra har jeg tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Resized_IMG_5487.jpg

 

 

hahah, sjååpåå linselusa: p

 

slenger også inn noen bilder jeg tok da jeg får tatt inn kamera mitt..:)

du har jo tatt masse bra bilder, bra noen tar seg tid til dt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mya bra bilder her;) Ser nå at jeg må gjøre noe med bilen min,få den ned mot bakken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilder som vanlig mr.Fossen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, folkens:) Ikke at bildene ble så veldig bra at det gjør noe, men får da ihvertfall noen bilder fra treffet.

 

Forresten kommet mange bra bilder her nå: smil : Ehh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert kulda, men må si oppmøtet var heller dårlig denne gangen. Men fikk da tatt noen bilder i mørket.

Img_0983.jpg

Img_0984.jpg

Img_0985.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene blir ikke bra med så høy lukkertid selv med stativ. Skulle hatt fjernutløser : bh :

Img_0986.jpg

Img_0987.jpg

Img_0988.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye pent!

Redd for parkeringsbulker i RS4en eller? :P

 

Et tips til kveldsbilder med stativ uten fjernkontroll er å bruke selvutløser på noen sekunder, slik at man slipper bevegelsen i kameraet når du slipper knappen, slik du nevner.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte ikke på tanken om det. Veit da ikke om EOS400D har det heller jeg da... egentlig ikke sett etter. Uansett fikk jeg tak i en utløser med ledning for 200kr så da kjøpte vi det i sted :)

 

Bulker hva er det... Klart man må ha plass rundt seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra bilder Tor egil!

å takk for en artig tur med rs4en :D

dt ga mersmak :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.