#1 Skrevet August 18, 2007 Har fått et litt rart problem med golfen nå... når jeg rygger og slipper ut clutchen litt kjapt f.eks hvis jeg står i en bakke, så er det som om fronten på bilen løfter seg opp og når jeg slipper clutchen så ramler den ned igjen.. dette skjer ikke hvis jeg slipper clutchen forsiktig.. tror ikke det er på 1gir men kan hende det er samme feil der... noen som vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 Høres litt ut for meg at det kan være et dårlig motorfeste, sikkert det fremste siden du sier at motoren løfter seg når du slipper clutchen hardt ved rygging. Få en til å se på alle 3 motorfestene når du setter bilen i reverse med håndbrekket på.. Løfter den seg mye i fronten og du tydelig kan se slakk i feste, skift dette. Kan også være girkassefeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Hmm, har merket at girspaken har ristet endel når jeg kjører i rundt 100 i det siste, så kan kanskje ha noe med det å gjøre? Men skal ta å få sjekket motorfestene så fort som mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...