Anbefalte innlegg

Korleis skal eg koble blinklysene framme for å få U.S. look?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro du må bytte om noen ledninger ved releet, slik at det er strøm på kursen til vanlig, og at releet kobler strømmen av ved bruk av blinklyset istedenfor at det kobles på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min var dette vag com programering - du kan jo sjekke ut om det er mulig på din.

Canadiske / usa innstillinger på lys modulen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro du må bytte om noen ledninger ved releet, slik at det er strøm på kursen til vanlig, og at releet kobler strømmen av ved bruk av blinklyset istedenfor at det kobles på.

Ved å koble det slik så vil jo blinkerene lyse like sterkt som dei blinker. Eg tenkte blinkerene lyste svakere enn dei blinker, men dei gjere kanskje ikkje det?

På min var dette vag com programering - du kan jo sjekke ut om det er mulig på din.

Canadiske / usa innstillinger på lys modulen.

Eg trur ikkje det vil gå på min bil for den er vel for gammal til det. Men eg skal sjekke det opp, hadde jo vert greit om det var så enkelt.

Ingen som veit korleis ein skal koble det eller har koblingsskjema?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke helt enkelt å koble det slik at blinklyspærene foran lyser svakere enn ved blink tror jeg. Uansett vil det vel lyse i blinklysa rundt hele bilen om du setter spenning på pærene foran.

Hva med å modde to pæreholdere til f.eks parklys inn i blinklysene og sette orange pærer i disse, som du igjen kobler til parklyskretsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Datsun 240Z som jeg kjøpte fra USA. Den har blinklys som er konstant på, og blinker av og på når jeg bruker blinkefunksjonen. Pærene til disse lysene har to tilkoblinger bakpå, så er en egen kurs for konstant svakt lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.