#1 Skrevet August 18, 2007 Noen som har gode/dårlige erfaringer med bilimportører i Ålesundsområdet??? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 JARO BIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2007 bilhuset mauseidvåg skal være bra har jeg hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 JARO BIL Ja,han Jaro virka dyktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2007 Han jaro fyren virket no seriøst sist jeg pratet med han.. Hoddevik me drive no å importera.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Jaro bil er bra. Har holdt alle avtale med det bilkjøpet eg kjenne til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 Olsviklia Bil og Makrell e steike bra har e hørt......bare gi me pengane cash så (kanskje...) e skaffa de bilen du vil ha Hehe neida Jaro Bil e bra.......hørt med Gunnar Haugen da ? Har jo bra kontakter gjennom jobben på Blistor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2007 Jaro Bil er vel et firma til en som en jeg gikk skole sammen med. Jørgen Romestrand. Grei fyr, med mye fete biler. Han har vel et samarbeid med Bilimportøren i Molde, som selger sykt med biler, og har veldig bra kritikker rundt om. Litt dyre i forhold til privatsalg, men veldig mange fine biler. De hadde noen sykt fine Audi A8 for noen år siden, med det meste av utstyr. Tror det var 2005 eller 2006 modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2007 Blistor e også bra, tar inn biler på bestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2007 BLISTOR har sykt mye dårlige og stygge biler, samt stygge priser. Var å så på en Audi Allroad 2.5TDI med manuell der før jeg kjøpte min A6. Finn innvendig og det var alt. Kantkjørte felger, lakkskader og steinsprut over alt. Små bulker. osv osv. Dette var også på en Mercedes coupe type de hadde der også....CLK eller hva det var. Samme var på noen Passater de hadde for noen år siden. NEI! Blistor lurer kundene til "slitne" biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2007 Mulig sant om Blistor som nevnt over. Bilen vår som ble kjøpt for 3 år siden hadde ikke 100% lakk, men ikke så ille. Fikk prutet ned endel pga dette, så ok. Servicen var derimot bra. Bilen hadde gått 105k km, og fikk multiknirk (selv om facelift 99 modell) rett etter den ble kjøpt. Hadde ikke lagt merke til det på prøvekjøringen. De anbefalte meg ført å prøve Møller Trd.heim og ett VW verksted på Fosen, men ingen av de ville reparere, siden den hadde gått over 100k km... Men de sa at om ikke Møller fikset det skulle de fikse det. Så ble Møller Ålesund som gjorde det. Så mulig bilene er litt slitne eller feil, men ikke noe problem med service slik jeg har oppfattet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...